středa 5. září 2012

Andělské mydlinky


Už vám někdy srdéčko nad kosmetikou pookřálo? No mě moc ne, ale nedávno mne do nosu cvrknla fotka Andělských mydlinek. Znáte to, kamarádka někde něco lajkne a vám to vyskočí na stránce. Tohle byl ten případ. Mejdlíčka si mne okamžitě získala. Všimněte si těch jemných detailů. Troufám si říct, že jsem něco podobného ještě neviděla. Po korespondenci s autorkou Martinkou jsem se dozveděla, že mýdla jsou určena pro dekorativní účely. Respektive jsou vyráběna z kvalitních surovin a dá se s nima mýt, ale v ČR panuje byrokracie a bohužel nemají potřebné atesty. Takže tak. Ale kdo by se s nima myl? Mě by krvácelo srdce. Doma bych si to nevystavila, nejsem vitrínková, ale jako dárek by to bylo kouzelné. :)








Další fotky na FB stránce.

8 komentářů:

  1. Na buclaté andílky (a na srdce s nápisem LOVE) moc netrpím, ale ty víly s křidýlky jsou kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta víla je opravdu překrásná:))

    OdpovědětVymazat
  3. Akurát dnes sme s kamoškou riešili, že ideme vyrábať nejakú kozmetiku - medzitým aj mydlá - strašne nás to láka :) Ale na bežné použitie by som ich určite neodlievala do takýchto foriem, toto je fakt skôr na ozdobu :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsou nádherný! takový bych si klidně vystavila :)

    OdpovědětVymazat
  5. jak jako andělský? já tam vidím hlavně víly :)))

    ale nevystavila bych si je, podobné lapače prachu vyloženě nesnáším, ovšem na umytí bych je použila ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  6. su nadherne! ja by som si ich vedela predstavit na nejaky dekorativny ucel, nepouzila by som ich nikdy :-). A strasne by som chcela vediet, ako sa daju z mydla urobit take krasne detaily :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No, já na takové andělíčkové a vílí a až příliš roztomilé a láskyplné věci nejsem, ale musím uznat, že vyvedení do detailu je úžasné. :)Moc se mi ale líbí ta kytičková kulička. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné:-)Určitě musí krásně vonět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!