čtvrtek 15. listopadu 2012

Back to Basic: Revlon Colorstay


Nepředpokládám, že byste neznaly slavný a opěvovaný make up Revlon Colorstay. Já mám ale osobně ráda články, které hodnotí produkt s větším odstupem času, když už se přežene první vlna mánie. Výší se tak šance, že bude recenze objektivnější. Když začal efl, tak jsem o něm nemohla ani slyšet a teď bych si o něm docela ráda početla. Jenže o něm už nikdo nepíše. Haha. Popojedem.


Mám variantu pro mastnou a kombinovanou pleť. Ne protože bych tuhle variantu chtěla, ale prostě nic jinýho na krámě neměli a já jsem ho musela mít hned teď, tak jsem si ho vzala. Pleť mám sice kombinovanou....ale makeup s kombinací smíšená/ mastná pleť je podle mě děsná blbost. Proč by měla smíšená pleť používat to samé, co mastná? No chápete to? Já osobně používám všechno pro normální pleť. Sice mi to mastnější oblasti nijak neudrží, ale sušší budou ok. No a proč to vlastně píšu. Tenhle MU mi přes zimu zvýrazňuje suchá místa na obličeji. Je to nepříjemné a je to hodně vidět. Zdá se mi, že pleť přes zimu strašně dehydratuje. Na 7. místě je alkohol, tak to možná bude tím.


Konzistence je hodně hustá, až nepříjemně hustá. Někdy si říkám, že pleť musí pod touhle fasádou naříkat. Na prvních příčkách jsou silikony, takže si tu tááááhnoucí se strukturu dovedete představit. Parfemace je strašně, čti STRAŠNĚ, silná. Nevoní nijak po fialkách ale chemicky...jak denaturovanej alkohol. A to se mi nelíbí, protože parfemaci cítím přes den i sama na sobě. A to se mi 2x nelíbí.


 Revlon byl pro mne takový splněný sen. Všude jsem o něm četla pohádky a najednou jsem ho měla v ruce. Jenže ani po roce nevím, co si o něm myslet. Ale všechno pěkně popořadě. Pleť nemám zrovna ok, tak potřebuji vyšší krytí. Colorstay je krycí sakra dobře. Řekla bych až moc. Je zajímavé, že v zimě mi dělá masku. A ne, není to tím, že bych přes zimu vybledla, ale prostě mi udělá jakousi krustičku, která vypadá strašně neuměle. V létě tohle nepozoruji. Divný co? Finish je matný a makeup na pleti naštěstí nezalézá do pórů. Alespoň něco.

 Balení je na zabití. nevim, proč ještě po xy letech nebyli výrobci schopní přimontovat pumpičku. Ale lahvička je skleněná, za což mají u mne plus.



Takhle to možná vypadá, že ho pomlouvám, ale to rozhodně ne. Teď na podzim ho mám strašně ráda. Pleť mi vcelku hezky sjednotí a zakryje nedostatky. Nevysušuje,nemaskovatí...ale je to prostě divný. Proč zrovna v zimě to tak kurví. Vždyť na zimu se doporučují spíš hutnější MU. Tak proč zrovna on mi nesedí.
Jestli trošku sledujete Revlon, tak nedávno přestavili Colorstay ve vylepšené formě jako krémový makeup. Docela bych ho ráda vyzkoušela.

zdroj

Revlon jsem překvapivě nekupovala na netu, ale v jedné malé parfumerce na Ládví v patře v domu služeb u metra. To víte, omlazení je studnice informací. Neměli tam jen tento MU, ale i třeba stíny nebo tvářenky a spoustu levných parfémů. Pak jsem zjistila, že mají i eshop...no pro ty nepražské zde , ale nějakej extra výběr nečekejte (ani v kamenné prodejně).

20 komentářů:

  1. Dřív mi hodně vyhovoval, hlavně krytím, ale s odstupem času mi taky přijde takovej maskovitej.. No každopádně bych ale chtěla vyzkoušet ten krémovej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si myslím, že krémovej by mohl být lehčí...ale ještě jsem na něj recenzi nečetla...

      mě teda víc vadí ten odér a hutná konzistence...jinak je celkem podle mě fajn...

      Vymazat
  2. Anonymní15:45

    Moc povedená recenze. O ELFu bych si taky ráda něco přečetla, ale nikde nic :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimavy pohled ,jsem rada ,ze jsem si precetla i takovy nazor. Diky!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní15:50

    :) asi pred hodinkou som si ho objednala na nete, sranda. Som naň zvedavá, pretože doteraz som bola len na BBkrémoch, kt. mi dosť vyhovovali ale došli, tak som sa rozhodla na zimu pre make-up. Dúfam a modlím sa, že nebude na tvári robiť šarapatu, hádam mi sadne aj odtieň lebo ani za toho ... sa nedal zohnať v kamennom obchode len cez net a tam sa odtieň ťažšie triafa.

    OdpovědětVymazat
  5. To mi skoro přijde jako kdybys měla jiný Colorstay než já. Můj byl velmi řídký a krásně se roztíral, vůbec nedělal masku a nevysušoval. Kdybych měla výrazně špatnou pleť, šla bych do něj zas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řídkej? Tak to říct rozhodně u tohodle kousku nemůžu. Máš doma exipial? Tenhle MU má úplně stejnou konzistenci

      Vymazat
    2. já mám doma 2 - každej jinej - ten jeden je po jakémsi vylepšení a každý z nich je naprosto jinak tekutý! tak jestli to nebude tím

      Vymazat
    3. Přesně. Můj je taky hrozně řídký. Ale měla jsem ten na suchou pleť.

      Vymazat
  6. tak já o něm třeba ještě nečetla :D

    ale mám podobně vychvalovanej Mat Velvet + od MUFE a taky dělá strašnou masku, naštěstí je hodně světlej, takže ho používám jako korektor pod oči - mohla bys s tímhle zkusit to samý

    OdpovědětVymazat
  7. Jéje, hned jsem se podívala na ten nový krémový a složení je fuj fuj, první místo silikon, peg atd atd...http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?ItemID=152861&...Mám doma colorstay ale pro suchou pleť a zdá se mi lepší..je rozhodně víc tekutý a nedělá masku, krytí střední. Možná by pro tebe byl vhodnější ten ve variantě pro suchou..finish není nijak prasátkoidní.(mám také smíšenou pleť)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj asi máš pravdu..asi to bude rozřazené podle typu pleti...ta hutnost mi vážně nesedí :(

      Vymazat
  8. skvělá recenze, mám ráda, když se vyjádří úplně všechny pocity, ať již pozitivní či negativní, tak jak jdou jeden za druhým
    Revlon jsem objevila v pre-bloggerovské éře, když ještě býval oficiální stánek v přízemí v Máji na Národní. Měla jsem od nich řasenku, dvoje stíny, konturku na rty a hydratační rtěnku. Musím říct, že jsem se opakovaně vracela pro tu konturku a rtěnku, oboje fantastické best of .... a jak to tak bývá, stánek z Teska zmizel a navíc již ty dva výrobky dávno přestaly vyrábět. Tento MU pochopitelně znám, men se na něj pějí neskutečné ódy, jak na blozích, tak na youtube, ale mě kupodivu přesto nikdy nelákal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn Máj je v tomhle naprosto naprd. Před půl rokem zrušily Manhattan :( Myslím, že Revlon byl dřív v drogérkách běžně k mání...nebo jsem to někde četla? Já nevim...ale rozhodně tady chybí..stejně jako Physician Formula, WetnWild, Nyx nebo kompetní nabídka Maybelline...jak já těm Američankám závidim drogérku. :D

      Vymazat
    2. Jo dřív se u nás Revlon normálně prodával...dodnes mám snad doma torzo tvářenky z roku raz dva tři :))

      Vymazat
    3. u nás se revlon dlouho prodával v jedné malé parfumerce, kde jsou ty časy....

      Vymazat
  9. No, mám v plánu podobnej článek na moje top 3 holy grails v makeupech...A Jájo, pokud potřebuješ krýt, nezkoušela jsi ten Dior BB krém, co poslední dobou tak opěvuju? Když ho srovnávám v Revlonem, tak kryje snad ještě líp a přirozeněji a hydratuje. Průser je, že je jen jeden odstín, takže pokud nesedne, asi smůla no :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši nezkoušela..matně si pamatuji, že jsi na něj psala recenzi...jenže já mám nějak averzi vůči čemukoli bb z evropských vod...ale když tak teď o něm mluvíš, tak si minimálně pro vzorek skáknu ;)

      Vymazat
  10. Anonymní19:08

    Já mám ten na suchou a je to první makeup, kterej jsem neposlala dál a až dojde, objednávám druhej. Jedinej mi během hodiny neudělá na ksichtě šupinky a vydrží do večera - navíc je mi fakt příjemnej, vůbec o něm nevim a žádnou nepříjemnou vůni necítím...

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní17:20

    Mně Colorstay sedí. Používám taky variantu na smíšenou/mastnou a to už řadu let (i když teď jsem přešla na MAC - zdá se mi přirozenější).
    Na základě tvého článku jsem si uvědomila, že ze začátku mě taky zarazil ten "alkoholový" odér a absence pumpičky. Nicméně na plesy a večerní akce v umělém osvětlení, kdy se člověk při hopsání zapotí, na něj opravdu nedám dopustit. Drží báječně...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!