pátek 11. ledna 2013

Jak jsem se v Tangle Teezeru zklamala


Tangle Teezer nemusím představovat. Všechny ho jistě znáte. Asi neexistuje moc recenzí, které by byly ohledně TT negativní. Já si ale nemůžu pomoct a musím se vám s svěřit s tím, že tento kartáč není podle mě ten nej ze všech.



Kartáč je určen k rozčesávání bez tahání a vytrhávání vlasů. Tak tady si musíme ujasnit, že kartáč opravdu vlasy nijak drasticky netahá a nevytrhá. Jenže to rozčesávání???!!! Podle mě je kartáč určen spíš pro vlasy, které se zacucháváním problém nemají. 

Je fajn na takové to ranní pročísnutí vlasů, když je máte po noci neupravení, ale že bych s ním dokázala nějak slušně rozčesat vlasy po umytí? No jako rozčesala jsem je, ale byl to porod. TT vlasy jakoby "hladí" Tím jak nevyvíjí na vlasy téměř žádný tlak, tak rozčesávání zacuchaných vlasů moc nejde. Když mluvím o zacuchání, tak myslím takové ty "dredíky" po umytí. Někomu se dělaj, někomu ne. Mě se dělají pokaždé. Je to otrava. :( 

Po asi roce používání se mu dost ohnuly trny. Dávám mu ještě tak rok a půjde do koše. Od hřebenu za 400kč bych teda čekala daleko lepší kvalitu. 



Nějaký čas jsem tedy tangle teezer používala, abych se opět pokorně vrátila ke starému dobrému antistatickému kartáči, který už mám 10 let. Vlasy rozčeše naprosto porádně. Nemám nejmenší výtky. Bohužel s tímto kartáčem (stejně jako s jakýmkoli jiným podobným) vlasy oproti TT víc vypadávají. Česání s ním není o tolik příjemné jako s TT, ale na co mi je nějaká masáž hlavy, když mě hřeben nerozčeše, žejo? Další nevýhodou je údržba kartáče, která mě mimořádně vytáčí. Z tangle teezeru stačí jen odstranit vlasy je je ok, ale klasického kartáře musím vlasy šíleně dolovovat přes kuličky u vrchu. Nojo, nic není dokonalé.



Asi bych vše shrnula takto: Pokud nemáte problémy s velkým zacucháváním, tak je TT dobrá volba, pokud oželíte jeho životnost. Naopak na zacuchávající se vlasy bych doporučila klasický kartáč na vlasy. Jde to s ním prostě líp.

Jsem jediná, které TT nevyhovuje?


32 komentářů:

  1. Tak to musím nesouhlasit :) já mám hrozně jemné vlasy a teď v zimě se mi pod čepicí vzadu na krku dělají dredy, ale fakt veliký. Ničím jiným je nerozčešu, tangle teezer si během chvilky poradí i s hodně zacuchanýma vlasama. Takže já jsem s ním hrozně spokojená a jsem moc ráda, že ho mám. Používám ho už asi rok a půl a nevyměnila bych ho.
    Samozřejmě každý má jiné vlasy a každému sedí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jáji, mě se třeba TT nelíbí vůbec. Ani mě nenadchnul. Omrkla jsem ho, vyzkoušela, ale nějak jsem nepochopila, co na něm všichni mají. A už vůbec ne, co je na něm sakra tak drahého. Zlatý "kančák"! Ten rozčeše suverénně všechno a nemůžu si ho vynachválit :-)
    A jasně, že musím dodat tu větu, že "každému vyhovuje něco jiného". Samozřejmě... :-D Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem jim na jednu stranu nadsena, na druhou, uplne vsechno nerozcese. Ale tak porad prevladaji ty pozitivni pocity :). Kancak mam taky, ale ten me trochu na hlave skrabe...

    OdpovědětVymazat
  4. Mě na TT nejvíc vyhovuje, že neškube mokré vlasy, rozčesávám je s ním během fénování a mám vlasy velmi rychle suché a hlavně šetrně! Ta výdrž mě překvapila, já mám tu cestovní verzi s víčkem už také přes rok a štětiny jsou pořád jako nové... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, rychle suché, že? To je fakt špica!

      Vymazat
  5. Mě se teda dělají hrozné cucky a právě, že je rozčeše úplně božsky. Ale každý má jiné vlasy :) Nedivím se, že tě to mrzelo, vyhodit 400,- jen tak do vzduchu to by mě joo naštvalo, mě naštěstí sedí :) Znám hodně lidí, kteří si strašně chválí - ted mě neměj za blázna - kartáče na kočky, takové ty drsné štětiny, já to nikdy nezkoušela, spíš mě to rozesmálo a udivilo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem o TT psala a teda mě vlasy taky úplně nerozčeše. Mám je husté a nějak se mi k hlavě ani nedostane, takže musím vlasy různě natáčet, aby to mělo nějaký efekt. Naopak příteli velmi vyhovuje a nevadí mu ani růžová barva. Já jsem se teď ale k TT vrátila asi po půl roce, protože jsem chtěla zjistit, jestli zabrání elektrizování vlasů teď v zimě... a teda ještě nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. mňa teda TT sklamal tiež, prihodila som ho do košíka pri väčšom nákupe cez web len čisto zo zvedavosti. Doma som ho celá nadšená rozbalila a teda mne to nepripadá ako nejaký zázrak, vlasy mám pevné, mega husté a hrubé,nefarbené. S tými si dá rady len moja kefa od Remingtonu alebo kartáče zo zvieracích štetiniek. Po umývaní to bolo trápenie rovnaké ako aj s obyčajným hrebeňom, nepociťujem žiaden rozdiel, vlasy elektrizuje a že by boli po ňom nejaké lesklejšie je tiež asi fáma. Teda aspoň moje vlasy to tvrdia.

    OdpovědětVymazat
  8. Já ti nevím, nemělas fake? Protože já už ho mám víc než rok a půl, a štětiny jsou v pohodě, stále stejné. A rozčeše mi i ten největší dredatý chumel vzadu na hlavě. Ale je mi jasné, že jedna věc nemůže vyhovovat všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to s tím fejkem napadlo, zvlášť když jsem se vrátila k Jájině fotce. Chybí tam ve spodu ten čtvereček s podpisem Shauna P. (u mě je nafocený ze všech stran, mám stopro origo a ten čtvereček tam je).

      Vymazat
    2. mám ho stejně zohýbaný jako jája... origo mám určitě, teď jsem se vrátila z koupelny a mám tam i ten podpis!

      Vymazat
  9. já mám TT moc ráda, vždycky jsem si vlasy hrozně vyškubávala ( to mi dělaly právě hlavně ty kuličky na jiných hřebenech )a byly polámaný, to se s TT opravdu zlepšilo...ale já mám vlasy fakt dost zničený barvením..
    ale štětiny mám hodně ohnutý taky, ale za to si můžu sama, když ho tahám v kabelce :/ asi si časem pořídím ten cestovní..

    OdpovědětVymazat
  10. no asi tak... já už se raději ani nečešu.

    jinak ani mně tt vlasy nerozčeše. mám jich prostě moc, takže je musím dělit na půlku a vůbec... mi to přijde nějak moc práce. normálním hřebenem to je hned.

    a ten můj vypadá asi stejně jak ten tvůj. taky bych čekala větší kvalitku. (já ho sice mám asi dva roky, ale zase ho skoro nepoužívám. i když na dětské vlasy je super!)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja jsem to ted taky nekde psala, ze se mi zohybaly stetiny a kartac tak bude muset do kose a div me tak nekdo nevykostil :D Jak rikas, na zacucahnce je proste kratkej:-(

    OdpovědětVymazat
  12. hm. ja mam jemne a pomerne rychlo mastiace sa vlasy, umývam kazde 2 dni. a ked som sa cesala s tt, tak som musela umyvat kazdy den. vlasy sice rozcesal aj zacuchane, ale co z toho, ked boli na vzhlad hnusne a mastne. ja som sa vratila k svojej starej storocnej kefe z oriflame, spoko max..

    OdpovědětVymazat
  13. Asi je to rozne ja mam kucerave, pomerne huste vlasy, ktore bez kondicioneru nerozcesem. TT som zacala pouzivat po konzultacii s mojim kadernikom, ked som videla, ze mi nim rozcesava vlasy a odvtedy nechapem ako som mohla existovat pred TT:-). Pred tym som si vlasy rozcesavala len extra riedkym hrebenom, trvalo mi to niekolko nasobne dlhsie nez TT a vypadalo omnoho viac vlasov. Praveze to ze su tie ostne take ohybne a roznej dlzky sposobuje, ze vlasy sa lahsie rozcesavaju a pri rozcesavani nenicia.

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé. Mně se vlasy cuchají hrozně moc a s TT je mám rozčesané několika tahy. Je to úplný zázrak. Snad mi i méně padají.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. konečně je to tady! začala jsem si fakt myslet, že všechny blogerky jsou podplacené, protože tolik chvály na jeden produkt, a to ještě na vlasy, které má každý jiné? ... já jsem ho taky chtěla objednávat, ale pořád si nejsem jistá, jestli TT nebo s kančími štětinami ... každopádně děkuji i za negativní recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se také hodně cuchají vlasy a TT si vždy poradí,takže za mne určitě spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  17. mě kadeřnice TT česala poprvé a čekala jsem větší zázrak :/ no, objednávat ho nebudu

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych se bez TT už asi neučesala. Na moje vlasy je ideální a dokonce i mokré a zacuchané vlasy s ním v pohodě rozčešu :) A ty bodlinky mi taky zatím drží, i když asi 3 jsou úplně na kraji malinko nakloněné, tak doufám, že mi ještě nějaký čas vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já už jsem k němu napsala snad všechno, co jsem mohla, a dokonce dvakrát :D Mám ho rok a štětiny rovné, nic nezohýbáno. Rozčeše mi všecko. Nejlepší je to hned po umytí (to mám pak vlasy i rovné - krepatí se ti stejně když je učešeš jako mokré i když je nečešeš a jen vyfoukáš?), to jde jedna báseň, a nemám jediný problém právě s těmi "dredíky" od té doby co ho používám. A používám ho prakticky jen při tom mytí. Údržba na jedničku. Nemám co vytknout. ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  20. Ja na mokré vlasy používam hrebeň so širokými zubmi a na bežné česanie už upravených vlasov kefu s prírodnými štetinami ta pekne rozčeše bez ťahania a dobre odstráni z vlasov aj lupiny alebo prach po použití stylingových prípravkov . TT som neskúšala a ani nemám v pláne. Mne to prišlo nepraktické česanie sa s TT kvôli jeho tvaru.
    Expression of beauty

    OdpovědětVymazat
  21. no abych pravdu řekla, čekala jsem od něj víc. jako jo, češe hezky a vlasy jsou pak takové hebké a uhlazené, ale jak říkáš - více zacuchané vlasy nerozčeše. a já třeba jak mám vlasů víc, tak mu musím pomáhat, aby mi vůbec všechny pročísnul..

    no nevím, až dojde tak dojde, nový si ale asi nekoupím :-/

    OdpovědětVymazat
  22. Mám ho dva roky a nevymenila bych ho. To je škoda že ti nesedí

    OdpovědětVymazat
  23. ja by som s tým asi mala tiež problém, mam extra husté a extra kučeravé vlasy :D takže takato hračka by ma asi nerozčesala :D

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2012_11_01_archive.html

    OdpovědětVymazat
  24. ja problem zo zacuchavanim vlasov nemam, ziadne dredy sa mi nerobia, normalne svoje dlhe vlasy rozcesem aj tym najhustejsim hrebenom. takze TT mi pride ako predrazeny kus plastu. ale nikdy som ho neskusala

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  26. Podlehla jsem humbuku kolem TT a objednala si ho (a využila slev, za plnou cenu bych do něj nešla). Možná je to o zvyku, ale extra nadšená z něj také nejsem. Mokré vlasy jsem rozčesat nezkoušela, jen ty suché a mám pocit, že funguje opravdu jako masážítko hlavy a né jako hřeben. Prostě když se učešu TT, mám pocit, že mě neučeše (nevím, jak to lépe popsat), takže vezmu do ruky klasický jednořadý hřeben. TT si namasíruju pokožku hlavy a pak se učešu klasickým hřebenem.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to mám teda asi štěstí na kus.. protože moje vlasy se extrémně zacuchávají, ale hřeben mi drží přes půl roku beze změn. Je tedy pravda, že rozčesávám dlouho a jemně, ale to jsem dělávala i s kartáčem, protože bych nerada o své vlasy přišla... Většinou češu (a je jedno jakým hřebenem) na mokro se spoustou kondicionéru. Veronika

    OdpovědětVymazat
  28. Podle mne záleží na typu vlasů. Mám velmi jemné a třeba ty uzlíky jdou skvěle rozčesat i z mokrých vlasů. I když se občas vrátim ke starému dobrému hřebenu, tak výsledek nikdy není stejný, protože to občas vážně trhá :/

    OdpovědětVymazat
  29. mam ho uz pres tri roky a pres caste padani na kachlicky je jako novy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!