pátek 8. února 2013

Recenze produktů z lednového Ladyboxu


Když už to tak nějak všechny blogerky pěkně zdokumentovaly a zhodnotily, tak přicházím já, abych trapně 3 týdny po akci přinesla recenzi na produkty. Teda na produkty, které jsem odzkoušela..protože ehm...některé věci jsem prostě testnout ani nechtěla.



Lumene řasenka pro větší objem řas
cena:359kč

Lumene je značka, s níž jsem se setkala osobně poprvé. Sortiment mě moc nezaujal, ale takhle řasenka se mi zdá docela dobrá. Má umělý kartáček a je jedna z těch, se kterýma to chce chvíli cviku, než odhadnete správnou aplikaci. Upřímně si myslím, že řasenka objem nedělá. Mně ho určitě nedělá. Ale pěkně řasy prodlouží a zvýrazní. Jak jsem psala, chce si to s ní ze začátku pohrát..jinak jsou výsledkem slepené řasy.



L' Ambre Lak na nehty
cena:89kč

Tak tuto značku jsem teda vůbec neznala. Když jsem mrkla na net, tak mě docela uchvátily jejich pudry a krémy. Fakt bych se na tuto značku měla podívat více zblízka. Balení mají teda pěkný. Lak jsem nezkoušela, takže nepovím. Barva je minimálně pěkná...ale víte jak je to se mnou. Chtěla jsem ho zkusila...ale vždycky mi do toho něco skočilo :D

zdroj




Cosm'etika Pálená tvářenka, odstín 02
cena: 365kč

Cosm'etiku jsem chtěla hrozně dlouho vyzkoušet, ale je to jedna z těch značek, kterou jsem si nechávala na "až mi zbyde nějaká koruna". No nicméně takhle tvářenka je naprosto boží. Je v barvě, která mi podle mě sluší nejvíc. Taková starorůžová přirozená barvička. Výsledný efekt je rozjasňující. Moc se mi líbí. Ač je tvářenka pálená, není tak tvrdá jako třeba ty od Bourjois. To docela oceňuji, protože nemusím nanášet tvářenku v dvaceti vstvách, abych dosáhla alespoň nějaké barvy. Jinak mě pobavily dohady ohledně odstínů, které vznikly na FB. Jakože někdo chtěl světlý ostín a dostal trojku. Tak jsme se dozvěděly, že číslování odstínům neodpovídá, tedy 03 nerovná se nejtmavší odstín.



Hydrofilní odličovací olej Saloos, vzorek 5ml
cena: 75kč

Bohužel opět jedna z věcí, ke které jsem se nedostala...a ani se k ní nedostanu. Já se nechci odličovat olejema. Nemám to ráda. Už takhle se sama sobě divím, že občas prubnu OCM..ale s velkým sebezapřením. Já prostě oleje na pleti nemám celkově ráda. Úplně si představuji, jak se mi jeden porek za druhým ucpává. Jo jasně, je to blbost...a ničím nepodložená...a ještě vlastně dělám OCM..tak proč mám sakra takovou averzi vůči klasickým obličejovým olejům. No tohle není zrovna chytrý odstavec, tak to radši utnu.

Mary Cohr NutriZen 3ml, vzorek 5ml
cena: 1499kč za 50ml

Že prý nějaký výživný krém s bambuckým máslem do zimních plískanic. Tady bohužel nemůžu nic moc povědět, protože mi vzorek vystačil jen na 2 použití. Minimálně teda byla vůně pěkná. Jinak bych doporučovala příště dát do boxu balení třeba rovnou 3.

Mary Cohr Nouvelle Jeunesse Contour Yeux, vzorek 3ml
cena: 1535kč za 15ml

Tak tady se sice taky jednalo o vzorek, ale zase kolem očí toho tolik nepotřebujete, takže mi minibaleníčko vystačilo asi..no čoveče možná na 14 dní používání? Ale v tubičce toho taky teda bylo podstatně víc. Vůně je moc příjemná, taková čistá a nevtíravá. Krém je docela mastný. Na to nejsem u očních krémů moc zvyklá, ale zase se po určitém čase vsákne. A asi bych řekla, že tenhle krém i docela funguje. Doufám, že si to jen nenamlouvám, ale mám pocit, že mi drobné linky pod očima vyhladil. Nevěřím, že by si poradil s hlubokými vráskami, s nima si neporadí žádný krém, ale tento moc hezky hydratuje a to je asi důvod, proč mi pomohl. Nicméně nemá podle mě žádnou zázračnou vlastnost, která by obhajovala cenu.

Yves Rocher Lesk na rty Vanilka
cena:79kč

Oceňuji, že je lesk s příchutí vanilky. Tuhle příchuť miluji. Přijde mi ale, že je lesk docela lepivý a to já prostě nesnáším. Budu ho používat..to zase jo, ale ta lepivost mi vadí. Jinak chuťově super.


Zhodnocení:

Tentokrát nejsem celkově tak nadšená jako u minulého vydání, ale musím říct, že se mi zase o něco rozšířily obzory. Lumene jsem moc ráda vyzkoušela a L'ambre kosmetiku jsem vůbec neznala a asi udělám brzo v eshopu nákup, páč ty obaly mě teda dostaly. Mary Cohr jsem taky chtěla zkusit a z tvářenky mám obrovskou radost. Lesk snad taky dopotřebuji. Olej a lak určitě ostatní potěšili, ale já na tohle nejsem, takže to zase negativně nehodnotím, protože je to jen na mých osobních nepreferencích.

Jináč v nadcházejícím Ladyboxu byl měl být zázračný sprej Salcura..to jsem vydedukoval z dotazníku. Tak na ten se ukrutně těším!

Přeji pěkný večer

xoxoxo Jája

14 komentářů:

  1. Toho oleje se neboj, já ho zkusila jenom protože jsem velký experimentátor a hezky mi voní, taky nemám ráda oleje, ale je to v pohodě, když to dáš na mokrý tampónek.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten olej teda zkusila, ale prostě mi to na odlíčení nestačí.. někdo je z toho nadšený, ale já to teda nejsem.

    Shodnu se s tebou na tom, že krémy Mary Cohr krásně voní, to je podle mě jejich největší plus, které člověk z těch 3ml vzorků mohl snadno rozpoznat :D

    Cosm´etika mě asi nejvíc překvapila, všechny jsme s ní spokojené!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ já jsem na tvůj článek koukala a docela jsme se shodly :)

      Vymazat
  3. na cosmetiku čítam samé pozitívne ohlasy a tuším to na mňa celkom začína účinkovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))) cosm'etika mě mile překvapila...určitě vyzkoušej

      Vymazat
  4. Hezké, jen už je trochu "přeboxováno" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je :D Ale zase nešílím z toho, jestli to dám na blog jako úplně první ze všech :DD...ale recenze na produkty si přečtu ráda :)

      Vymazat
  5. taky jsem s tvářenky naprosto odvařená :) a lesk mě mile překvapil, mým rtům doslova lahodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka mě taky mile překvapila, jen se bojím, jak bude vypadat papírový obal po pár měsících :D

      Vymazat
  6. Ta tvářenka vypadá božsky. Já dostala pudrový make-up. A lak na nehty je úžasný i v akci, takže jej vyzkoušj ;-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23:00

    Ahoj
    předem se omlouvám, že tento dotaz bude naprosto mimo tento článek, ale chtěla jsem se zeptat, zda-li nevíš, proč nejede blog sasaburger..tvůj blog pravidelně čtu a právě přes tvé doporučení jsem se dostala k Sase...a teď jakoby se po něm zem slehla..
    předem děkuju za odpověď
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, proč už nepíše. :(

      Vymazat
    2. Myslím, že píše, ale blog už je soukromý.

      Vymazat

Děkuji za komentář!