sobota 2. března 2013

Vy se ptáte, já odpovídám ;)


Ahojky,

jelikož jsem měla teďka hodně práce s boxem a vlastně taky se školou...tak jsem bohužel nestihla připravit žádný článek. Proto mne napadlo, že bych pro Vás udělala tenhle spešl článek, který se mi na jiných blozích vždycky líbí. Moc o sobě nepíšu, tak mě zajímá, jaké ve Vás vyvolávám otázky :D. Máte volné pole působnosti..ptejte se na co chcete (v mezích slušnosti) a já Vám na všechny otázky odpovím.

Vaše Jája ;)




zdroj

14 komentářů:

  1. Mě by zajímalo (a pokud už to tady padlo tak se omlouvám) do jaké oblasti lékařství se chceš profilovat?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zatím moc netuším...zajímá mne všechno kolem krve a kardiovaskulárního systému..tak mě napadá kardiochirurgie...nebo transplantační chirurgie..ale to jsou obory pro holku absolutně nevhodný...určitě bych ale ráda nějakou chirurgii...uvidím časem, až si to v nemocnici projdu...ale doma ze mně chtějí mít soudního pataloga..tam se nedá co zkazit a práce nikam neuteče :D

      Vymazat
  2. Já bych se ráda zeptala, v jakém ročníku na medicíně jsi? A jestli si vždycky chtěla dělat medicínu, nebo jestli to je třeba taková jako rodinná tradice a popřípadě o jaké jiné škole si ještě přemýšlela?
    A k tomu studiu mě ještě zajímá, jestli na sobě vidíš, že Tě to třeba v něčem změnilo? Třeba jestli máš jiný pohled na smrt apod.

    Pak by mě zajímalo, jestli máš nějaký zlozvyk nebo špatný návyk? A jestli kouříš:)
    Snad nevadí, že je otázek víc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem teďka ve druháku na 1.lf v Praze. Lékařku ze mně chtěl mít už od mého útlého dětství táta. Kupoval mi takový ty dětský hračičky jako malej fonendoskop nebo lékařský zrcátka a tak...já jsem se tomu hrozně bránila..páč jsem si myslela, že je to jen o tom hrabat se někomu při operaci v břiše. :D Ale od cca 13 mě to nějak začalo zajímat. K Vánocům jsem dostala tenkrát encyklopedii lidské tělo a ve škole jsme člověka začali probírat a to jsem zjistila, že je to asi docela dost zajímavý..takže tak nějak od 13 let mě to drželo. Táta to asi nějak tušil dopředu. :) Jinak jsem mezitím přemýšlela hodně o egyptologii a architektuře ..ale medicína vždycky byla na prvním místě. Jinak lékaře v rodině nemáme žádného.

      Můj pohled na smrt se určitě změnil. Hlavně v tom, že když někdo umře, tak se nic nezmění...jednou tady jsi, pak zase ne..svět se točí dál i bez tebe..je to tvrdé, ale je to tak. Jinak povahou jsem zřejmě stejná.

      Zlozvyk žádný nemám v tom pravém smyslu slova. Už od malička jsem byla obklopena kuřáky, takže jsem si ke kouření vybudovala dost velký odpor...a bohužel i u ostatních. Drogy jsem nezkoušela nikdy žádné. Alkohol nepiju..nechutná mi..jen si občas dám nějaký koktejl, ale to se za alkohol brát ani snad nedá. :)

      Vymazat
    2. Tak s tím dětským fonendoskopem mě to pobavilo, to je hezký:) Já jsem chodila jako malá ke kamarádce, která měla opravdový, nějaký starý a byla jsem z toho úplně hotová:)))

      Vymazat
  3. Našlo se hodně rýpalů, kteří měli připomínky k JájaBoxu? Např.ohledně ceny, ohledně pravidel atd. Někde jsem četla výtku, že ten co dá nejvíc to má nejdražší a ten poslední desátý to má za nejmíň což je nefér...což mi přijde jako pěkná blbost, co je to za argument, když jde o benefici a každý se svobodně rozhoduje, kolik dá že ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem žádný takový rýpavý příspěvek nezaregistrovala, takže nevím. ;)

      Vymazat
  4. Anonymní17:53

    Tak já ani nevím, že podobných článků bylo víc, ale určitě se přidám s otázkami :) (Doufám, že jsi na ně někde na blogu nebo jinde neodpovídala - poslední dobou mi všechno uniká)

    1. Setkala jsi se u sebe na blogu s nějakými protivnými komentáři?

    2. Kolik nabídek a jaké jsi odmítla?

    3. Z čeho máš největší strach?

    To jsou ale hrozné otázky, jenže když já jsem celkem zvědavá ;) Samozřejmě pochopím, když na některé neodpovíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1. No jasně že jo. :) Bylo to na začátku blogování, kdy jsem byla známá jako zuřivá komentátorka...takže si mně šla podat nejspíš nějaká zhrzená blogerka..ale jinak se takové komentáře u mne na blogu naštěstí nevyskytují ;)

      2. Tak odmítla jsem spolupráci s eshopama, který nabízej vtipná trička, clip in vlasy, čínský hadry, vlasovou kosmetiku z drogerie a prostě kosmetiku, která mne moc nebere...spočítáno to nemám..ale určitě jsem toho odmítla víc, než přijala.

      3. Teďka momentálně mám největší strach z opravné zkoušky z genetiky :D Ta je fakt děsná...ale jinak mám strach ze stejných věcí jako ostatní...že někdo onemocní z mého okolí, že zůstanu sama, že se mi nepodaří splnit si své sny.

      Vymazat
    2. Anonymní15:20

      Moc děkuji za zodpovězení všech otázek :) Zkoušku z molekulární biologie jsi taky absolvovala? To je teprve masakr :D

      Vymazat
  5. Já bych se chtěla zeptat, jaká je Tvoje oblíbena kapela/zpěvák (popř. jaký styl hudby posloucháš), jaký je nejoblíbenější film a taky nejoblíbenější jídlo (to mě zajímá nejvíc, páč já si na dobrém jídle ulítávám ;)). A na konec jedna kosmetická - kterou značku/produkt by sis nikdy nekoupila? Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblíbenou skupinu ani zpěváka nemám..já spíš poslouchám písničky, které se mi líbí a je mi jedno od koho to je. Ale když jsem byla mladší tak jsem milovala skupiny divokej bill, udg, vypsaná fixa, horkýže slíže, kabát, simple plan, sum 41, linkin park, iné kafe....

      Oblíbený film? No moc se mi líbí filmy od Nolana...asi nejvíc mě dostal Prokletý ostrov a Inception. Jinak ráda koukám na americký filmy z 90.let s tomem cruisem (firma, pár správných chlapů, interview s upírem,...) s Morganem Freemanem (třeba Sběratel polibků)..prostě filmy, který maji děj a na konci to dopadne strašně překvapivě :) Z českých mě naposledy dostal televizní film Definice lásky...doporučuji mrknout :)

      Jestli jsi z Prahy, tak se někdy stav v restauraci Loving Hut...vaří vegansky, ale jejich čínská kuchyně je podle mě v Praze bezkonkurenční. Jo a teď taky docela slušně ujíždím na sushi...na to zase chodím do sushi tamda..na doporučení kamarádky... :)

      Asi bych si nikdy nekoupila věc, které nevěřím...krémy na vrásky s kmenovými buňkami? hahahaha :D

      Vymazat
    2. Díky za odpovědi, s tou hudbou to máme úplně stejně, málem jsem si myslela, že mám vidiny, když jsem to četla :D ... z Prahy bohužel nejsem, ale sushi jsem taky v poslední době přišla na chuť i po počáteční znechucenosti, že přece nebudu jíst syrovou rybu :D každopádně až budu mít cestu do Prahy, tak se pokusím Loving Hut navštívit, díky za tip :)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!